11 februari, 2008

Sova

I natt har både F och Tillan sovit gott. Tillan har vaknat några gånger, men somnat om när F klappat lite på henne.

Jag överlevde natten. Var inte så himla trött ändå. F är pappaledig idag så jag ska straxt gå och sova. Han ska ringa några samtal först bara.

Har konstaterat en sak i helgen. Jag avskyr Mora Träsk!! Ett av barnen där jag jobbat sover inte på nätterna utan man får roa honom, bla lyssnar han eller tittar på Mora Träsk på video eller kasett band. Jag tycker verkligen inte att dom är bra. Har inget större problem med barnmusik annars, men just dom går inte.
Nu ska jag ladda i två veckor så jag ska orka med dom igen när jag ska jobba med barnet nästa gång :/

2 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att du överlevde natten.

vad jobbar du me? om jag får fråga.

Nina sa...

Sanna: Jag jobbar på lite olika ställen. Nu i helgen jobbade jag på ett kortis för mestadels autistiska barn. Barnet jag pratade om är gravt autistiskt och har en utvecklingsstörning.

Annars jobbar jag mest som arrestvakt hos polisen.

Sen ibland sitter jag i en taxiväxel :)

Fast eg är jag arbetslös ;) Har inget fast jobb att gå tillbaka till efter sommaren när jag ska börja jobba igen.