07 februari, 2008

Fortfarande sjuk

Tillan har legat som en trasa i soffan idag också och sovit till och från hela förmiddan. För en liten stund sen så satte hon sig upp och gick även ner på golvet. En promenad på några meter och sen jätteledsen, antagligen för att hon inte orkar.
Hon vaknar så fort jag reser på mig så jag har tillbringat större delen av dan i soffan jag också.
Har läst klart "Luftslottet som sprängdes" och ska väl börja på nån ny bok sen...men vet inte riktig vad. Har beställt ett gäng böcker bla Marie Jungstedt, Marian Keys, Emma Hamberg, Karin Fossum och nån mer så jag har att välja på.

Natten blev ganska lugn. Gav Tillan alvedon, utan resultat. Hon har varit lika varm hela natten, men sov okej mellan 23-05

Hon vill inte äta, men dricker vatten. Är inte särskilt orolig. Hon har lite att ta av och hon brukar inte gå ner nåt speciellt i vikt när hon är sjuk. Snarare gå upp ordentligt när hon blivit frisk.

Ska skjutsa Emelie till ridningen sen så då får Tillan följa med.








3 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas det vänder snart! Krama sjuklingen från mig!

Lollo sa...

Har inte Tillan varit tillräckligt sjuk?! Hoppas hon kryar på sig fort

Anonym sa...

Stackars liten, hoppas hon kryar på sig.
peppar,peppar så har jag bara varit hemma 1½ dag var med william o linus sen dom började på dagis i sep.