02 februari, 2008

Intressanta nyheter????

Idag på löpsedeln till både Aftonbladet och Expressen kunde man läsa den fantastiskt spännande nyheten att nån Jessica hade blivit kräksjuk under direktsändning i Let´s dance.....
Men HALLÅ....intresseklubben antecknar. Så det här är det mest spännande och viktiga som har hänt i världen det senaste dygnet alltså, eftersom båda tidningarna har smällt upp det över hela löpet.
Nu kan jag ju inte sluta köpa tidningarna eftersom jag redan gjort det, mycket pga av att jag retat mig på detta tidigare.
Om jag köper en kvällstidning så är det inte för att läsa om nån kändis celluiter på mittuppslaget, eller se på löpet hur du får det bästa sexlivet. Vill jag läsa sånt så köper jag en skvallertidning eller en kvinnoblaska av nåt slag.

1 kommentar:

Lotta sa...

Det är verkligen sjukt! Precis som om det inte finns annat mer viktigare som händer här i världen. Tycker både Aftonbladet och Expressen mer har blivit skvallertidningar. Trams!