14 februari, 2008

Alla hjärtans dag

Ja, idag är det alla hjärtans dag. Jag är inte mycket för såna här komersiella jippion, men barnen tycker det är lite mysigt och visst kan man vara lite xtra snälla mot varandra en sån här dag :)

I morse när jag skulle gå upp så hörde jag att det skramlade i köket. tove och Tillan hade gått upp straxt innan så jag trodde det var Tillan som var och rev i nånting. Går ut och kollar och får se Elin, uppe, påklädd och är nästan färdig med att ha dukat fram frukosten. Vilken glad överraskning jag fick :)

Sen fick vi kort som barnen gjort. Jättefina var dom. Titta får ni se
Det här är från Tove...

..och från Elin...

...och Emelie hade gjort det här. Det syns inte riktigt, men det sitter ett band i mitten som en lipande tunga...

Det här gjorde jag och skickade till mina föräldrar.

Annars blir det inte så mycket firande idag. Tänkte att vi ska äta våfflor när Emelie kommer hem ifrån ridningen i kväll. Hon är inte hemma förrän vid 18,30 så det blir ju ganska sent. Ska man både äta och sen fika med nåt gott så hinns det knappt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken härlig morgon du fick.
:)
fina kort.

Anonym sa...

Vilka korttalanger och i samma familj, så fina kort är värda allt !!

-Åsa