26 februari, 2008

I brist på annat

Den här hittade jag hos Ponder och tyckte att det var lite skoj ;-)
Ta fram din mobil, gå in i telefonboken:

Har du kysst nummer 7?
-Nä, det är till min kompis Bitte :)

Brukar du hänga med nummer 19?
-Tyvärr träffas vi allt för sällan jag och Jessica. Jag är gudmor till hennes ena dotter och hon till min Tove...men vi pratar då och då iaf

Gillar du nummer 26?
-*s* det är till jobbet

Är nummer 15 din bästis?
-Nej, det är till F´s systerdotter

Älskar du nr 10?
-Nope, det var länge sen (är till Emelie och Elins pappa)

Är nr 20 bra?
-Ja, det är till Lena

Har du träffat nr 9 i veckan?
-Nej

Har nr 16 gått i samma klass som du?
-Nej, men parallellklass. Numret är till Fredrik :)

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
-Nej, det går till Securitas

1 kommentar:

Lollo sa...

Snodde den från dig!!!