05 februari, 2008

Tre saker

Har hittat denna i lite olika bloggar så jag hänger på i brist på annat att skriva om :)


Tre saker som alltid finns...

I min kyl: Ketchup, Oliver och Smör

I min frys: Broccoli, Jordgubbar och Köttfärs

I mitt skafferi: Mjöl, Socker och Makrill i tomatsås

I min handväska: Penna, Plånbok och Näsdukar

I min sminkväska: Äger inte ens nån sminkväska.

På min badrumshylla: Hårsnoddar, Deo och Tandborste

På min skohylla: Vita gympaskor, Svarta gympaskor och Svarta "kängor" med klack

I mitt förråd: Julkartonger, Bra att ha saker och Gamla fotoalbum

I min hjärna: Pyssel, Barnen och Ekonomi

I min jackficka: Tuggummi, Nycklar och Lypsyl

I mitt kryddskåp: Curry, Kanel och Salt

I mitt barskåp: har inget barskåp men har en flaska Baileys mint i kylskåpet

På min köksbänk: Kaffebryggare, Kaffepulver i en burk samt Pärmar

1 kommentar:

Anonym sa...

Säger det här istället: Vilka jättefina burkar du gör!