08 februari, 2008

Schlager-depp

I morgon börjar schlagerfestivalen. Den första av fyra deltävlingar är det i morgon och jag får inte se den...... Jag jobbar. Börjar 21,15 och måste åka straxt före 20,30. Får se lite och lyssna på resten i bilen.

Deltävling 2 får jag se för då jobbar jag dagpass
Deltävling 3 jobbar jag samma som nu på lördag
Deltävling 4 jobbar jag och börjar kl 20 :(

Vill ju sitta hemma och titta med mina barn ju. Emelie och Elin gillar det och nu blir det ju inga myskvällar framför tv´n och schlagern....

Tillan är lite bättre idag. Har fortfarande runt 39 i temp men är piggare. Har ätit välling och även varit uppe lite.

Vi ska ta en promenad sen när tjejerna kommer från skolan. Elin ska på fest ikväll och behöver handla present och jag ska handla lite frukt och annat.
Sen väntar jobb fredag, lördag och söndag natt 21,15-7,15. Ska jobba på ett kortis med mestadels autistiska barn. Har varit där lite förut, men inte "själv" har bara gått med nån. Nu jobbar jag eget pass för första gången.




2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag FÖRSTÅR dig! Det är riktigt värdelöst att jobba när det är något så bra på teven! Själv är jag faktiskt (kors i taket) ledig i morgon men nästa helg missar jag allt. Har inte vågat kolla hur resten av helgerna ser ut...

Cissi sa...

Åh vad jag önskar jag kunde titta! får försöka kolla på svt play imorgon.
By the way idag har jag scrappat lite. Det var länge sen sist. Ska se om jag kan ta lite kort och lägga upp en dag.