29 januari, 2008

Men just ja....

Nu kan jag ju lägga ut burken som jag gjorde till mamma i julklapp :) Tänkte jag skulle utveckla mitt pysslande lite och börja altra burkar. Det här är min första (och än så länge min enda)


Det började med en av förra årets pepparkaksburkar som inte är allt för snygg



Med lite akrylfärg, decopagelack, mönstrat papper, färglagda hÄngla (och magnolia) stämplar och dekorationer så blev locket så här......



Ena sidan av burken ser ut så här....






....och den andra blev så här......





Snett uppifrån




Jag är nöjd med resultatet eftersom det var första försöket. Det är jättekul så så fort jag får mer tid så ska jag göra flera burkar :)



9 kommentarer:

Cissi sa...

men hej å hå vad duktig du är!!! fast det visste jag ju redan. Den är verkligen jättefin!!!

Cina sa...

Du är verkligen superduktig! Jag är imponerad av allt ditt pyssel!

Anonym sa...

Vilken finfin burk, kul idé!!

Pernillas blogg sa...

Du har verkligen sinne för det där! Jättemysiga!

Anonym sa...

Vilken talang du är :-)
Quit your dayjob girl!!

-Åsa

Nina sa...

Tack för alla kommentarer :)Jag älskar verkligen att pyssla med sånt här...märks det ? *s* ;)
Tyvärr så har jag ju inte mkt tid. Framför allt inte nu när Tillan är så rörlig. Klättrar och är överallt och är så väldigt klåfingrig.

Lollo sa...

HEJ
Tänkte bara säga att nu har jag oxå blogg:http://loucarsblogg.blogspot.com/
Har inte kommit så långt än men det blir väl snart.
Kram

Anna sa...

Men ÅHHH, gud va fin!
Blir så inspirerad av det du gör men tyvärr så hinner jag inte med att scrappa och pyssla så ofta längre. Måste bli ändring på det snart!

Anonym sa...

Oj va fin:)