03 mars, 2008

Just nu

Känner mig väldigt oaktiv med mitt bloggande just nu.
Jag har jobbat mycket i helgen och ska iväg straxt igen.... Annars beror det nog på att det inte händer så mycket att skriva om. Dagarna går jättefort och det känns som att det aldrig händer nåt kul.
Det är snoriga hostiga barn, skola, dammsugning, matlagning och tvätt...typ....antagligen ett ganska typiskt fyrbarnsmammaliv :)
Det mest spännade som hänt är väl att jag planterat några vårblommor i trädgåden. Vårkänslorna är här...

Titta så fint det blev

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir så i bland, man har inte tid o ork jämt.
Nyfiken på vad det är för vårblomma du har planterat?
Fint är det i allafall :)

Anna sa...

Åh, vad mysigt med vårblommor!

Anonym sa...

Så är det ju ibland, man finns även om man inte bloggar *s*

Fina blommor, själv väntar jag på mina påskliljor!

-Åsa

Anonym sa...

Finfina blommor! Och med fyra sessor har du dispens när du vill - vi går ingenstans!