23 december, 2008

Vad nu då...

Igår var en vän här med ett "julkort" som inte gick ner i brevlådan. "Julkortet" är den jättefina burken till vänster. Att den var full med godis gör den ju inte sämre.
Tack Lena. Nu har jag en godisburk att fylla till jularna.

Idag kom överraskning och glädje nummer två. En annan vän var här och lämnade tillbaka saker hon lånat och lämnade också över en liten överraskning.
En så jättefin julpåse som hon gjort själv och i den låg en present och mitt favoritgodis :)
Tack Marie.

Tack snälla ni för att ni är mina vänner och jag ska försöka göra nånting för att återgälda de här fina presenterna.





Tillägg: Syns det att mina vänner blivit smittade av mitt scrappande *s*. Det är så kul att dom också börjat :)

2 kommentarer:

Ponder sa...

Tassar in och önskar er en riktigt God Jul!
kram

Anonym sa...

Vad mysigt med sådana överaskningar! Själv glömde man bort att posta hälften av julkorten i år *skäms lite*.