30 december, 2008

Nu ha´r den kommit

I lördags kväll beställde jag min nya dator och nu skriver jag mitt första blogginlägg på den. Det kan man kalla snabb leverans.

Jag hade tänkt att tömma ur lite bilder ur kameran och sen uppdatera pysselbloggen med lite nytt, men så ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde jobba natt.
Så blev det med min lugna hemma kväll. Sitter nyduschad i pyamas och att hoppa i uniformen och åka lockar inte nåt värst.
Men bara att bita ihop och tänka på pengarna.

I morgon är det nyårsafton och vi åker till goda vänner. Samma vänner som vi firat nyår med de senaste 6 eller 7 åren.
Jag hoppas att vi får lika trevligt som vi brukar.

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tjusig design du grejat till din blogg också! Och trevligt med ny dator, en sådan önskade jagf av mig själv i julklapp, men jag var för lat för att köpa den ;).

Anonym sa...

Vad snyggt och vintrigt det var här!

Kul med nya leksaker :-)

Gott nytt år!!
-Åsa

Världen enligt J. sa...

Gott nytt år på dig också!