27 december, 2008

En julklapp till mig



En sån här är på väg att flytta in hos mig :) Det blir min julklapp till mig själv, något som jag tycker att jag är värd.

Den största anledningen till att jag skaffar en är ju för att jag ska börja plugga snart och då behöver jag en egen dator som jag kan använda när jag vill och en dator som jag kan ha med mig då jag har möjlighet att plugga när jag jobbar.

Datorn är en HP Victoria 550 och jag hoppas att jag blir nöjd. Nu ska jag bara fixa en dataväska som inte gör mig ännu mer ruinerad. Men jag hittade en på Claes Olsson som jag ska åka och titta på.

(och jag hatar blogger just nu för formateringen blir ju inte alls som jag vill *gaaaah*)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! *vill ha*

Mi-Marie sa...

Vilken snygg!

Jag tycker oxå att du är värd en sån!

Kram.

Anonym sa...

Ser kanonfin ut!