04 december, 2008

Jag kom in

Idag kom ett brev med posten och i det stod det
"Välkommen till Behandlingsassistentutbildningen!"

Så nu är det till att bestämma sig över helgen om jag ska gå eller inte......Det måste ju lösa sig med jobb eftersom kursen är på 50% och distans. Ungefär 3 dagar i månaden är man i "skolan" som ligger på ett behandlingscenter.

Men jag ska kolla om jag inte kan bli kvar på taxi iaf nästa termin och köra dagtid ung 75% för då borde det fungera både ekonomiskt och praktiskt.

Kursstart är 14 januari.

Tänk att man vid 35 års ålder kanske äntligen ska "bli nåt" *s* ;)

4 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Grattis! Hoppas det löser sig med jobb och pengar!

Lotta sa...

Vad roligt att du kom in på utbildningen. Gratulerar! Det blir väl perfekt att köra taxi och plugga samtidigt?

Anonym sa...

Grattis!!!
Verkar ju som om det skulle funka med jobb och allt så kör till säger jag!

-Åsa

Anonym sa...

Grattis, vad kul.
Kram Sanna