01 december, 2008

Tillbaka tre steg


Jaha, så klev man tillbaka några steg i livet då.
För ett antal år sen körde jag taxi och trodde att jag lagt det bakom mig. Förra veckan ringde dom från mitt gamla jobb och hade saknat mig. Gulle dom :/
Så nu kan jag tydligen kalla mig taxichaufför igen. Vet inte riktigt vad jag tycker om den saken. Men det är ett jobb och det är dagtid, det är skolbarn och än sålänge bara fram till jullovet.
Så just nu alternerar jag mellan tre arbetsplatser och ska hinna med alla denna veckan. Tur att man är flexibel och har lätt att ställa om sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, ja du är verkligen flexibel. Taxichaufför är jag iaf övertygad om att jag aldrig kommer bli, så illa som jag tycker om att köra bil.

Lotta sa...

Du slutar aldrig att förvåna oss. :)

Skönt att det bara är skolbarn. Att behöva ut och köra på stan måste vara lite läskigt i dessa tider.

Anonym sa...

Tänkte precis som Lotta, tur att det är barn du ska köra.

oj, vad du jobbar på. Men kul att ha olika jobb också. bara du hinner me allt annat går det ju bra.