08 mars, 2008

Yes vilken skräll


Nu är andra chansen avgjord och Nordman slog ut Häggkvist/Jonsson och gick även vidare till globen. Hurra sa vi Nordmansfan här hemma :)

Elin säger att när hon blir äldre ska hon ha en kille med rakat huvud och många tatueringar....*harkel*. Jag har redan börjat förvarna släkten för vad dom har att vänta sig om en sisådär 7-8 år eller nåt (hon är 9 år nu) *s*
Förresten, blommorna jag planterade heter Vintergäck. Jag fick en liten rugge av morfar. Det som är så bra med dom är att dom förökar sig själva......

4 kommentarer:

Anonym sa...

*Skratt* Det blir till att låsa in dottern, en Nordman lookalike vill man inte se i farstun!

Anonym sa...

Skönt att dom slog ut Carola!!!
Hoppas hennes tankar försvinner med åren ;)

Anonym sa...

Jag är glad att Carola åkte ut jag, även om jag inte diggade någon av låtarna. Och du, var glad att dottern inte inspirerades av Alexander Bard och berättade att hon skulle skaffa en man med en gigantisk stödkrage ;D.

Världen enligt J. sa...

Herre gud...ja, man kan redan nu börja oroa sig för kommande pojkvänner! Hua!