28 mars, 2008

Nästan barnfri helg

I morgon tar jag med mig Emelie och beger mig mot Stockholm för en helg fylld av kompisbesök, sektträff och middag på grekisk restaurang....ska bli så skönt.

Emelie och jag börjar på Ikea och ska träffa Sanna och lilla Ludde där. Det ska handlas lampor, barnstol och ätas lunch.
Sen åker vi hem till Sanna och antagligen pratar en massa eftersom vi inte ses så ofta.

På kvällen ska jag träffa några av sektmedlemmarna från Aff´s Julibarn 06 och vi ska till nån grekisk restaurang och äta. Emelie ska vara kvar hemma hos Sanna.
Tänk att få gå ut och äta utan barn. Sitta i lugn och ro utan gap, skrik och utspillda glas :)

Sen på söndag är det en till träff med ännu fler från Juligruppen och det ska bli jättekul att träffa alla :)

1 kommentar:

Anna sa...

Mysigt!
Synd att jag inte kunde komma på träffen. Hade varit kul att ses!
Men det kanske blir fler tillfällen...