20 mars, 2008

Busy day

Idag har det varit en såndär full fart dag, minst sagt.

Gick upp 5,50 gjorde mig i ordning och åkte till jobbet. F var hemma med barnen idag.
Jobbade. Hade en riktigt givande dag och lärde mig en massa nytt.
Jobbar ju i en polisarrest och har bla lärt mig att ta fingeravtryck på folk idag :) + en massa annat nyttigt.

Slutade kl 15 och åkte hem. Stannade på gatan utanför, plockade upp Emelie som gått ut och åker med henne till ridskolan. Följer med min vännina Ulrika (hennes dotter som också heter Emelie rider i samma grupp som min Emelie) och handlar lite. Sen kollar vi när tjejerna rider.

Åker hem, släpper av Emelie och åker vidare till Elins fotbollsträning som jag lovat att kolla på. Jättekul att se för dom är ett sånt härligt gäng som spelar. Dom peppar och berömmer varandra och peppas samt får massor med beröm hela tiden av sina härliga tränare.

Sen fick jag äntligen åka hem, kl 19, och äta lite mat innan det var dags för kvällens bestyr. Vi ska fira lite påsk här hemma med barnen i morgon och dom ska få sina påskägg då.
Jag kollade på tv med stora tjejerna, men i varje reklam gick jag för att städa undan efter dagen. Sen när barnen lagt sig så fixade jag skattjakt och deras påskägg så nu är det klart. Sen fortsatte jag att städa undan och nu ska jag äntligen gå och lägga mig snart.
Pust..känner mig lite småtrött faktiskt........

1 kommentar:

Pernillas blogg sa...

Andas lite emellanåt bara :D Hoppas skattjakten blir rolig och att ni får en skön lugn påsk tillsammans!!!