12 mars, 2008

Utmanad

Jag fick en utmaning av Mia/Miao

Utmaning 10 snabba

1. Gör du kort eller scrappar?
Både och. Jag har scrappat Lo´s i ca 2,5 år. Kort började jag med före jul.

2. Favorit färg som du gärna använder?
Väldigt olika. Utgår oftast i från fotot när jag scrappar.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Hmmm....blommor och brads använder jag mycket, mönstrade papper givetvis och bokstäver .

4. Vilket är ditt bästa köp?
Gillar mina skärmallar och papperspaketen med mönstrade papper.

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Ja, en del dekorationer och annat från Tradera

6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?
Stämplar hÄnglar och lite Magnolia. Scrappar gör jag om barnen.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Har faktiskt inte köpt en enda scraptidning

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
Läser massor med trevliga bloggar varje dag men när det gäller pyssel får jag säga att jag gillar Mi-Marie, Miao, Tussan mfl

9. Vad/vem inspireras du av?
Brukar scrappa efter skisser ibland och kollar en del på scrappiz galleri. Annars efter eget tycke :)

10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för.
Oj...vet inte om jag skulle köpa nåt dyrare typ Cuttlebug eller Qk-tång eller om jag skulle köpa stämplar, papper, dekorationer och sånt.

Nu utmanar jag Mi-Marie, Lollo och Lena :) och alla andra som vill förstås

Inga kommentarer: