26 mars, 2008

Påsklov

Den här veckan har barnen påsklov. Idag passade vi på att åka till badhuset med några kompisar och deras barn som är jämngamla med mina. Det var kul att komma iväg och tjejerna älskar verkligen att bada.
När vi badat klart tog vi en sväng förbi McDonalds där det blev både en massa onyttig mat och glass :)

Nu är vi hemma igen,trötta och proppmätta.

F har bokat Tv´n ikväll för det är ju fotboll, Sverige-Brasilien...Jag hatar fotboll så det får bli att ta plats vid pysselhörnan istället. Ska göra en sak tänkte jag. Bildbebis kommer sen :)

Nu ska jag snart ta mig i kragen och gå och hänga upp alla blöta badkläder som ligger i väskor på hallgolvet. Det är ju så tråkigt att packa upp när man varit nånstans tycker jag. Men det packar ju inte upp sig självt tyvärr, så det är bara att göra.

2 kommentarer:

Anna sa...

Vad mysigt med besök på badhuset! Dit borde vi oxå verkligen ta oss snart oxå!

Visst är det tråkigt att packa upp. Spelar ingen roll om det gäller en badväska eller semesterpackning, jag är lika dålig på att packa upp båda...

Anonym sa...

Härligt med bad! Här har vi ett äventyrsbad med en liten pool utomhus till och med, igår jag och Frosti förbi och tittade på dårarna som simmat ut till utomhusdelen i 5 minusgrader.