14 mars, 2008

Fortfarande sjuk

Känns som att den här rubriken har skrivits några gånger....

Tillan är alltså fortfarande sjuk. Just nu så är inte febern så hög och hon låter bättre i luftvägarna så jag hoppas det ska bli bra nu till helgen.
I går kväll hade hon jättehög feber och hostade och rosslade men efter lite alvedon och annat så somnade hon tillsist vid 01,30.
Känner mig lite sliten idag och ska nog vila lite med Tillan senare på förmiddan :)

Jag har inte kunnat göra så mycket senaste dagarna. Tillan blir ju som ett plåster när hon är sjuk så vi har mest suttit i soffan och hon har sett på film och jag har löst korsord.

I morgon är det tänkt att jag och Emelie ska iväg och handla en massa saker, så jag hoppas Tillan är frisk för jag behöver ta henne med mig. F ska hjälpa några kompisar att flytta.
Sen på söndag ska jag åka till en kompis utanför Stockholm. Tror det blir en sväng till IKEA också......*sugen*...

Vi är ju snart färdiga med Emelies rum i källaren och behöver lampor, förvaring och lite annat smått och gott.

Nu ska jag försöka städa av lite snabbt medan Tillan är på bra humör...det har blivit dåligt med det sista dagarna. Både bra humör och städning.

Lägger in två kort som jag gjort. Det översta är gjort på beställning och det andra
är från oss (till samma födelsedagsbarn :))





2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina födelsedagskort du gjort! Hoppas ni snart får va friska igen!

Världen enligt J. sa...

Det är lätt att ens blogg blir en sjukblogg :)

Fina kort och bilder du gör!