31 mars, 2008

Helgen som gått

I lördags åkte jag ju till Stockholm. Först till Ikea och blev fattig. Köpte massor med saker. Inga möbler dock utan annat.
Emelie fick en massa saker till sitt nya rum som hon snart ska flytta in i bla taklampa, sänglampa, överkast, fleecefilt, papperskorg, förvaring, gardingstång mm
Elin fick taklampa, skrivbordslampa och sänglampa. Tove fick taklampa. Sen köpte jag batterier, glödlampor, hallmatta, massor med glas, skarvsladdar och annat bra att ha.

Efter shopping och lunch där så åkte vi till Sanna, fikade och pratade.
På kvällen åkte jag in till stan och mötte upp fyra goa tjejer. Vi åkte vidare till en jättemysig restaurang och åt god mat, pratade och skrattade.



Annika och Åsa




Emelie, jag och Lotta






När jag kom hem till Sanna så satt vi och pratade alldeles för sent :)
Dagen efter, på söndan skulle jag in till stan igen och möta ännu fler julimammor. Tror du Sanna och jag hade kommit i håg att ställa om klockorna...nope...så det blev väldigt stressigt när vi kom på det. Så jag kom sist till träffen *s*



Vi var på kulturhuset

Sanna, Åsa och Annika och Emma och Lotta med ryggen mot



Lina, Mia och Alex med Svante i famnen



Sofia och Åsa




Frida med söta charmtrollet Svante



Millan med sötnosen Nora




Söta julianen Thelma och Linus i bakgrunden



och den lika söta Lina






När vi fikat färdigt blev det en sväng på stan. Jag var bla på panduro och kikade lite, men var inte på shopping humör så det blev bara handlat för 83:-

Tack alla för en trevlig helg, hoppas vi ses snart igen

6 kommentarer:

Alex sa...

Jättekul att se och att ses :) Billigt det blev för dig då, jag gjorde av med mer än 83 kr kan jag lova.

Anonym sa...

Jättefina bilder! Nästa gång ska jag inte sova när tåget går!

Ponder sa...

Ja, tack för en jätte trevlig kväll, såååå roligt att ses igen. :)
Kul att se hur ni hade det på söndagen också.

Anonym sa...

Hejsan!

Instämmer verkligen så kul att få träffa alla, det får vi göra om snart!

Kram Åsa

Hoppas den lilla kryat på sig och inte smittat ngn annan!

Cissi sa...

Vad fina bilder!!! Synd att jag inte var med i år. Hade vart kul att se er alla igen!

Världen enligt J. sa...

Kul att se bilder från sektträffen! Den här gången fanns det inte tid och möjlighet att dyka upp, trots att jag faktiskt var i Stockholm samma helg.