10 mars, 2008

En rolig kommentar

I mitt inlägg nedan angående Nordman och Elins planer på blivande pojkvän a´la Nordman lookalike så fick jag en bra kommentar av Helengra:
"Jag är glad att Carola åkte ut jag, även om jag inte diggade någon av låtarna. Och du, var glad att dottern inte inspirerades av Alexander Bard och berättade att hon skulle skaffa en man med en gigantisk stödkrage ;D."

Jag skrattade gott och länge när jag läste och Ja, jag föredrar helt klart Nordman typen före en i kortbyxor och gigantisk stödkrage *s*.
(Och ja, givetvis är insidan viktigast och Elins välbefinnande när den dan väl kommer, men det antar jag att ni redan förstår att jag tycker ;))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo så klart vi fattar det, men vi kan väl få önska oss välartade svärsöner *s*

-Åsa

Pernillas blogg sa...

:D Jag skulle oxå föredra en Nordmantyp... Om Oskar kom hem med en Bard-kopia skulle det nog bli ganska jobbig stämning :D

Anonym sa...

*asg*