02 april, 2008

Så var det vår tur då *suck*

Jag som har varit så glad att vi sluppit magsjukan. Det känns som att det räckt med alla sjukdomar ändå.
Men i lördags kväll när jag var i Stockholm så blev Tillan dålig och kräktes hela natten. Måndag kväll sjuknar F och är dålig hela natten och igår kväll var det Elins tur. Hon klarade sig med en ganska lindrig natt, men mår fortfarande dåligt.

Så nu är frågan, ska man räkna med att kunna bjuda hem folk i helgen. Jag fyller ju år på fredag och vi ska få gäster både fredag, lördag och söndag är det tänkt. Men eftersom att bara halva familjen varit sjuka än så är ju risken att resten också insjuknar.
Men vi får ta en dag i taget och hoppas att vi andra klarar oss.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Blä... fy vad trist! Jag håller tummarna stenhårt för att det inte blir mer magsjuka hos er!

Cina sa...

Åå vad trist för er! Du har mina tummar också för att ni andra klarar er så att du får ha lite kalas i helgen!

Anonym sa...

Grattis i förskott. hoppas ni är friska så du får en bra födelsedag/helg.

Lotta sa...

Nej! Vilken dålig tajmning!

Om ni är kräkfria nu fram till helgen så ska det väl inte vara någon fara att bjuda hem folk? Du får väl berätta hur det ligger till så får gästerna själva bestämma om de vill komma eller inte.

Grattis i förskott!!!! Hoppas du får en toppendag med eller utan kalas. :)