24 januari, 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Pernilla..så det är bara att börja erkänna då *s*

1. Jag är otroligt frusen. Fryser typ jämt. Har ofta dubbla tröjor på mig och sitter med en filt över mig på kvällarna i soffan.

2. Jag oroar mig ofta över saker som man inte kan styra över. Tex så är jag emellanåt helt övertygad om att jag kommer få nån dödlig sjukdom och inte få se mina barn växa upp....

3. När jag var liten (typ 3 år) hade jag en massa indianer som låtsas kompisar. Sen en dag när vi hade varit och badat så glömde jag dom vid sjön och grät en hel eftermiddag. Efter det var dom borta och mina föräldrar antagligen ganska glada.

4. Jag kan inte sova utan en t-shirt eller ett nattlinne på mig. Sover jag utan så drömmer jag alltid att jag går ut utan kläder eller sover naken i samma säng som nån av mina kompisar eller nåt annat lika hemskt och pinsamt.

5. Något av det värsta jag vet är att gå upp tidigt på morgonen. Men tyvärr är det ju bara att bita ihop och göra det.

6. Jag tycker jättemycket om att bli bjuden på mat. Tycker det är så härligt att slippa laga den själv :)

7. Jag var 16 år när jag flyttade hemifrån. Gick inte gymnasiet utan jobbade istället. Tycker det var jätteskönt och har aldrig haft några större problem att klara mig själv.


Regler för denna utmaning:
Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer (om du kan)
Lämna ett meddelande till dem du utmanar

Jag utmanar: Mi-Marie, Mia/Miao, Cissi, Charlotte och Elin. Finns det fler som vill göra utmaningen så får ni jättegärna känna er utmanade av mig :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha känner igen nattskräcken lite, jag går i sömnen ibland och shut vad otäckt det är...har stått näck ute i hallen och föröskt öppna dörren en gång *ryser*

Bäst att sova i heldress :-)

-Åsa