05 januari, 2008

Jobbet och lite annat

Sitter just nu på jobbet och har inget speciellt att göra. Jobbar denna kväll som trafiksamordnare för att använda ett finare ord, men det finns inte så mycket att samordna just nu.
Har precis sett Småkronorna förlora vm- guldet i junior vm mot Kanadada. Hade verkligen önskat att dom vunnit, för det var dom värda. Men nu gick det som det gick och det är väl bara att gratulera kanadensarna till ännu ett guld.

Idag har jag haft besök av min svägerska och hennes dotter, vilka jag inte träffat på väldigt länge. Varför ska jag inte gå in på, men ibland händer det saker i livet som gör att man går skilda vägar.
Men som sagt, idag var dom hos oss och det var väldigt trevligt. Jag hoppas att vi ses snart igen.

Tilda är frisk nu..hon har varit lite krånglig i magen bara, men inte farligt.

I morgon börjar Elin och Toves fotbollsträning och på tisdag är det dags för skola igen. Slut på friden och lugna mornar. Vi har sovit till bortåt 8-9 varje morgon....hur skönt som helst måste jag säga.
I morgon hoppas jag att barnen sover länge för jag jobbar till kl 3 i natt, är hemma ung 3,20 och i sen åker F till sitt jobb vid 5,30.

Själv så ska jag städa bort julen i morgon är det tänkt. Sen börja med min lite försenade julstädning som inte blev gjord eftersom att vi låg på sjukhuset veckan före jul. Men bättre sent än aldrig.

1 kommentar:

Elin sa...

Skönt att Tilda är frisk nu, härligt kort på henne på veckans bild, hon ser så stor ut!

Kul att ni träffade svägerskan.

Hoppas julstädningen går bra.
Kram