17 januari, 2008

Lite uppdatering

Tänkte jag skulle skriva lite om det som tidigare inlägg handlat om.

Ringde till vårt försäkringsbolag och fick prata med en jättetrevlig tjej. Hon kunde ju inte göra nåt åt IT problemet, men tog min anmälan per telefon. Sen tog det ung 10 minuter innan det kom ett svar på mailen med bifogat brev där det stod alla uppgifter jag lämnat samt att det pengarna kommer inom en vecka.
Efter det skrev jag ett mindre trevligt brev till deras IT support. Gjorde det via deras hemsida så vi får väl se om det också kommer tillbaka om 2,5 vecka ;) Jag har iaf inte fått nån bekräftelse på det brevet.


När det gäller Tillan och hennes sömn så är det bättre nu faktiskt. Det är lite varannan natt just nu. Håller på att mickla lite med hennes dagsömn. Märker att det delvis verkar ha med den att göra. Och det är skillnad på hur hon är på dagtid beroende på hur hon sovit på natten.
Humöret det har hon ju iaf och blir arg så fort hon inte får som hon vill..men det här gnälliga och att det ska bäras på blir bättre när hon sovit bra. Skönt
I natt har varit en bra sova hela natten natt...inte för att jag är piggare för det, men så blir det när man inte lägger sig i tid *s*


Jag har också gjort ett av födelsedagskorten som jag ska göra. Här kommer det. Fredriks brorsa fyller den 29 januari och ska få det.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas du får en ordentligt ursäkt från dem! Så där ska det ju inte gå till.

Vilken fint kort!! :-D

Ponder sa...

Vad bra att det löste sig, men värdelöst att inte internetanmälan fungerade.

Nikki sa...

Vad bra att det löste sig men skam vore väl annars! Superfint kort du gjort, hade också velat göra såna fina!