21 januari, 2008

Måndag

Ja, då var det måndag igen. Helgerna går så fort. Ändå har jag varit ledig den här helgen.
Nu sitter jag och väntar på att Tove ska komma hem från skolan och ha en kompis med sig. Tillan sover, men vaknar väl snart. Jag har precis ätit lunch. Är ju så dålig på det, men tänkte att jag ska försöka få mig nånting annat än mackor på dan. Idag blev det en sallad. Jättegod var den.

Lite senare kommer Elin och sen Emelie. Då är det läxor och lite sånt.
Sen när F kommer så ska jag iväg och shoppa. Både Elin och F fyller på söndag så jag ska iväg och handla presenter. Ska kolla om det finns några byxor till Tilda kvar på rean också tänkte jag. Hon växer ju liksom (konstigt barn det där ;)) så byxorna börjar bli korta....
Dagens lunch


2 kommentarer:

Unknown sa...

Den där salladen ser riktigt smaskig ut! Visst mår man mycket bättre när man äter ordentligt?

Ponder sa...

Mmmm, ser gott ut. Det får nog bli en sallad för mig till lunch idag faktiskt - tack för tipset! :)