17 januari, 2008

Oj, en överraskning

Titta vad jag har fått, ett award från Mia-Miao. *glad*







Motiveringen är: "Nina får den 4:e för att hon är en tuff 4-barnsmamma med en härlig stil, som jag hoppas lära känna bättre IRl oxå:)"

Då skickar jag den vidare till 4 st och det blir


-Elin för att du alltid skriver så snälla kommentarer både i bloggästboken och på Aff. Du verkar så omtänksam om alla.


-Ponder: vet inte vilken av bloggarna jag ska välja. Men du skriver så bra funderingar och jag sitter ofta med ett igenkännade leende och läser det du skrivit.


-Lotta alltid lika kul att läsa om söta Alice och det andra du skriver om


-Mi-Marie ny bloggare som jag hoppas få läsa många nya inlägg ifrån ;) Dessutom är det alltid lika trevligt att träffas och prata pyssel, barn och en himla massa annat.


Så, nu är fyra stycken utvalda, och det var inte lätt. Det finns så många man skulle vilja ge ett award.

3 kommentarer:

Ponder sa...

Åh, men tack vad gullig du är! *glad*

Lotta sa...

Tackar! Vad glad jag blir. Ska genast skicka vidare.

Elin sa...

Tack! Jag har faktiskt tackat dig i min blogg, blev så himla glad, tack!
Kram