30 april, 2008

Valborg med feber

Är det inte märkligt. Jag blir nästan aldrig sjuk, max en gång om året...så måste jag bli det på valborg av alla dagar.
Mådde lite smårisigt i går kväll, men bra i morse.
Tog en sväng till Öf för det var sista gången inför sommaren. Går hem och känner när jag kommer hem att jag helt plötsligt blir alldeles slut.
Lägger mig en stund när Tillan sover och går sen upp och har 38,4 i feber. Inte så mycket kan tyckas, men för mig är det det. Har knappt varit över 39 i mitt liv utan blir kanondålig vid 37,5.

Nu sitter jag här med alvedon så jag ska kunna äta lite mat och kanske gå till brasan (utan att prata med nån där)
David och Lena har bjudit över oss på grillmat, trots min feber...och årets första gillning kan man ju inte missa ju :)

Så vi får se om det blir nåt besök vid majbrasan eller om jag och Tillan går hem och sover och F får gå med de andra barnen.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Aja baja! Inte iväg på valborgsfirande när man är sjuk. :)

Hoppas du mår bättre idag.

Kram!

Anonym sa...

hm....tråkigt att det blev just på valborg. Hoppas maten smakade bra ändå.
krya pådig.