01 maj, 2008

Hatar feber

Gahh, jag avskyr verkligen att ha feber. Man blir ju så off så det finns inte. Tur att det finns alvedon så man kan göra nånting iaf.
Idag har jag varit och jobbat. Eller jobba är väl inte rätt ord. Jag har suttit i en bil 22 mil uppåt och 22 mil tillbaka igen med en tjej som rymt från ett behandlingshem och skulle tillbaka.
Ja, tjejen var ju givetvis bara med upp.
Min snälla kollega som jag jobbade med körde både dit och hem så jag kunde sitta bredvid och tycka synd om mig själv ;)

När jag kommer hem har jag en karl som inte heller mår bra och ett hus som ser ut som en bomb slagit ner så det var bara att röja så mycket jag orkade (vilket inte var så värst).
Nu ska jag bädda ner mig i soffan och tycka mer synd om mig själv.

Just ja, det blev ingen valborgseld igår. Jag och Tillan åkte hem och la oss i sängen och sov vid 21 tiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja usch för feber! Har själv 38,9, men brukar inte däcka rejält förrän det stiger en grad till. Nu bäddar vi båda ner oss i soffan och tycker omåttligt synd om oss själva tycker jag!

Ponder sa...

Krya på dig, feber är sannerligen inte roligt.
Kram!

Anonym sa...

Va skönt att du slapp köra.
Men du ska ju inte jobba nu när du är sjuk. Nu kryper du ner och ligger still där tills du är frisk.
bombnedsläppet får du ta sen när du är friskare.