23 april, 2008

Fullt upp

Igår var vi och firade min guddotter Matilda som fyllt 8. Gjorde ett kort till henne i all hast kvällen innan.

Den här veckan är ju fullbokad från morgon till kväll.....
Tjejerna har öppet hus i skolan så där går det 3 förmiddagar. Jag vill hinna till Öppna förskolan eftersom att den stänger snart.
Torsdag är det utvecklingssamtal med Elin.

Sen är fotbollsträningar på kvällarna som det ska skjutsas till. Ridning för Emelie på torsdag, sen efter det är det föräldramöte på hennes fotboll.
F jobbade igår kväll och i kväll. Fredag jobbar jag kväll.

På lördag har Elin match kl 11, Emelie kl 14 och jag jobbar kväll. På söndag är det hästtävling för Emelie.
Min svägerska Jenny och barnen kommer häråt i helgen och jag vill ju gärna träffa dom också.

Nu ska jag vika och hänga tvätt, för det svämmar över i tvättstugan.






Inga kommentarer: