04 april, 2008

En bra dag

Ingen blev sjuk i natt heller så jag fick fira min födelsedag. En riktigt bra dag har jag haft.
I morse kom F och tjejerna in och sjöng för mig och jag fick paket från barnen. Emelie har gjort ett jättefint armband till mig och ett mobilsmycke. Jag ska fota och lägga in senare.

Ett sms från en som jag inte umgås så mycket med längre men som ändå kommer ihåg gjorde mig väldigt glad....

God mat och besök av bästa vänner blev det på kvällen

Men det bästa av allt är min superunderbara sambo F som kom hem med en present till mig som jag aldrig kunnat drömma om, en som jag önskat mig så mycket men inte trodde att jag kunde få....en sak som gjorde att jag fortfarande tror att jag drömmer....

Vad jag fick........jo, det här ------länk

6 kommentarer:

Joy for Health sa...

Tack så mycket för din kommentar i min blogg, blev väldigt glad :) Jag förstår att du har fyllt/fyller år: Stort Grattis till dig!!

Anonym sa...

Först önskar jag dig Grattis i efterskott, upfattar de som att du har fyllt.

Första gången jag hittar hit... Men kommer nog tillbaka någon mera gång...

// Elin (Asksvart på scrappiz)

Lollo sa...

Förstår att du är glad,!! (anlitar dig som proffsfotograf!!!)

Anonym sa...

Ja de var hur skönt som helst att klippa sig =)

Ponder sa...

Oooo vilken fin present, nu blir det fota av gissar jag?! :)
Grattis igen här också!

Cina sa...

Grattis i efterskott! Vilken fin present!!