21 april, 2008

Äntligen är det vår

Solen skiner från en klarblå himmel. Studsmattan är monterad och barnen är mer ute än inne. Helt underbart.

Kören och miniorerna har avslutning för säsongen. Öppnaförskolan stänger efter valborg. Fotbollen har dragit igång med uteträning för de två stora tjejerna och serierna startar om 2 veckor ungefär.
Nu tränar Elin måndag och onsdag. Emelie tisdag och torsdag (och rider på torsdagar....hon ska försöka orka och hinna både och) Tove ska ut och träna onsdagar i maj, just nu kör dom söndagar.
Snart börjar serierna för Emelie och Elin med macher på helgerna...

Trädgården är under all kritik. Vi har massor som ska göras där.
Fredrik jobbar måndag till fredag och jag två dagar varje helg. Ibland fred+lörd och ibland lörd+sönd.

Behöver jag säga att vi har fullt upp här hemma.

(Nejdå, jag klagar inte....så mycket iaf ;) Jag gillar mitt liv trots allt....)

3 kommentarer:

Anna sa...

Visst är det unerbart med solsken!!!
Allt blir så mycket lättare!

Cina sa...

Förstår att ni har fullt upp, jag känner så väl igen mig...härligt men lite tungt ibland men det är i alla fall riktigt härligt med våren! Kram!!

Anonym sa...

Underbart med solen! Visserligen fick jag en rejäl förkylning med vårsolen, men jag är hellre förkyld i fint väder än i snöstorm ;).