03 april, 2008

Hoppas hoppas


Än så har ingen mer blivit magsjuk och jag hoppas så att ingen blir det i natt.....


Inlägg nummer 200 är detta....*onödig info ;)*


Nu ska jag fortsätta att förbereda smörgåstårtorna som ska göras i morgon för att blir goda till på lördag.
Sen ska jag städa undan så jag slipper gå upp till kaoset i morgon bitti....

Normalt sett så städar jag undan på förmiddan när tjejerna är i skolan och Tillan sover. Sen försvinner det städade sakta men säkert under eftermiddagen för ersättas av ett virrevarr av kläd-och skodrivor i hallen, leksaker överallt och andra diverse saker som definitivt inte ligger där dom ska, Sen blir en snabb röjning på kvällen.
Men nu vill jag få undan det mesta så det är fint när jag vaknar i morgon. Tjejerna har ställt väckarklockan hos sig och gett mig klara instruktioner om att jag ska stanna i sängen tills dom kommer in och väcker mig *älskar*....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Nina på födelsedagen.
Hoppas att du vaknar till en underbar dag. Lena

Anonym sa...

Vilka duktiga tjejer du har som fixa frukost på din födelsedag.
Hoppas den smakade.

GRATTIS!!!

Ha en bra helg.