28 februari, 2007

Skridskor och bvc

Trotsade regn/snö och vind och tog en promenad till Bvc efter att jag hämtat Tove och Elin på skola resp dagis. Tilda blir ju 7 månader ...ja när blir hon det eg? Februari har ju inte 29 dagar i år *s*...
Men iaf så har inte pluttan gått upp nåt speciellt i vikt....men äter gör hon och glad är hon så det är nog ingen fara.
Så här såg siffrorna ut.....parenteserna är förra månadens siffror
7990 gr (7820 gr)
68,5 cm (68 cm)
Lite skillnad mot Tove som vägde 9120 när hon var 7 månader :)

Efter kvällsmaten åkte Fredrik upp till isbanan med Tove och Elin så dom fick åka lite. Tove har precis lärt sig att åka själv och hon är så stolt. Ska försöka komma iväg i helgen så dom får åka lite.

Lägger in bilder på hur dom såg ut...Tove med hjälmen på sne :)



3 kommentarer:

Unknown sa...

Lite skillnad motför Isak som vägde 10,7 kg vid 7-månderskontrollen.... Då hade han plussat 1 kg (!!) på en månad. VAR ska det sluta?

Ser supermysigt ut med skridskoåkning! Jag önskar att jag hade energi att orka ta med mig Olivia och göra sådant. Du är duktig!!

Alex sa...

Åh det ser så roligt ut. Jag har skridskor igen eftersom det ingår i jobbet och nu har S köpt sig ett par och Felicia har precis börjat lära sig. Så vi får ta en sväng vi med - med Loke som påhejare.

Cissi sa...

vad mysigt med skridskoåkning! vill också, det var så länge sen!