06 februari, 2007

E.F.I.T

EFIT som står för Ett Foto I Timmen har jag och ett gäng andra Aff mammor ängnat oss åt idag...
Tiderna är inte exakta, men korten är tagna ungefär varje heltimme





Så här har vår dag varit....


Kl 8
Emelie och Elin har gått till skolan och Tove och Tilda myser i soffan. Tove ska vara hemma från dagis idag för hon är så hostig.



Kl 9
Tilda sover en stund i vagnen medans jag sitter vid datorn



Kl 10
Tilda leker i gåstolen och Tove och jag spelar Filmjakten. Vi fick 12 kort var och delade vinsten.





Kl 11
Dags för lunch. Majsvälling stod på menyn för Tilda.




Kl 12
Kalle har fått en morot och blivit ompysslad av mig





Kl 13
Elin har kommit hem från skolan och pysslar om Kalle en stund hon med





Kl 14
Nu har Marie kommit med Hanna, Louise och Felix....... Tove och Louise spelar Dora Utforskaren på datorn




Kl15
Dags för Tilda och Felix att sova. Marie och jag tar en kort promenad och sen får dom sova ute i vagnarna på altan




Kl 16
Hanna, Emelie och Elin sitter i köket och scrappar. Dom är så duktiga tjejerna


Kl 17
Kvällsmat...Tilda åt kyckling och pasta (burk) med lite ris i blandat..vi åt kyckling och potatiskroketter.




Kl 18
Bolibompadags



Kl 19
Diskmaskinen klar att plocka ur..




Kl 20
Tilda myser med pappa och mamma ska se Saltön....Sen är det CSI och vi säger godnatt för den här gången.....


15 kommentarer:

Lotta sa...

Vilka söta tjejer du har! Dom får du nog passa noga om några år. ;)

Kul att se din dag.

Frida sa...

Kul att se er dag! :) Hon är en liten godbit din Tilda.

Unknown sa...

Vad skoj! Jag brukar göra likadant och lägga upp på barnens hemsida, det är skoj men svårt att komma ihåg att ta korten bara!

Anonym sa...

Hej! Kikar in och ser hur er dag har varit :)

Anonym sa...

Kul att se hur er dag varit. Fina barn du har!

Malin sa...

Vilka fina bilder! Kul att se er dag!

Elin sa...

Söta tjejer du har! kul att se er dag, ni verkar ha haft fullt upp!

Anonym sa...

Tack för titten på er dag. Kul att se.

Busmamman sa...

Alltid lika kul att titta in här :)
Fina kort!!

Millan sa...

Härlig dag! Och vad mysigt att tjejerna scrappar de med! :)

Ponder sa...

Åh vad roligt att få se hur eran dag varit, och hur stor Tilda blivit sen vi sågs. Tack för titten! :o)

Alex sa...

Skoj att få dela din/er vardag! snyggt du scrappar förresten (även om det inte var om det idag)

kram

Miss Mess sa...

Kul att få se er dag! :0)

Cissi sa...

Tack för titten! Så kul att se dig och dina tjejer!

Anonym sa...

Vad kul att se alla dina tjejer (och kille):). Full rulle om dagarna kan jag tänka mig, mysigt!
/Camillisen