17 februari, 2007

Jag vill...

Jag vill ha mer tid att scrappa....
Jag vill ha mer tid och ork att städa här hemma
Jag vill ha ett större hus
Jag vill ha en massa pengar så vi åtminstonde kan göra ordning vårt alldeles för lilla hus
Jag vill ialla fall ha en ny soffa för vår är trasig.

Jag vill...jag vill...jag vill.....

Men jag får väl vara glad åt det jag har


Fyra underbara friska krya tjejer
En toppensambo
Ett hus att bo i
Goda vänner
Pengar så vi klarar oss
Och en himla massa annat bra.....så jag ska inte klaga

Har i alla fall tagit mig tid till min scrapping idag. En LO om Elin blev det. Är inte riktigt nöjd, men med tanke på att den är gjord med barnen omkring mig så får det duga :)

4 kommentarer:

Miss Mess sa...

Åh, vad fint du scrappar! Duktig tjej! ;0) Skulle också vilja börja med sånt men vet inte var jag ska få tiden (och pengarna) ifrån.

Kram på dig.

Cissi sa...

åh så fint! jag önskar att jag också hade mer tid att scrappa.

Unknown sa...

Det gäller att se det positiva också och det gör du ju bra :-)

Vad fint du scrappar! Jag är så sugen på att börja men har verkligen inte råd och det hela känns som värsta djungeln...

Nina sa...

Tack för de fina kommentarerna :) *glad*
Charlotte: Barnen blir större och man får mer tid...lovar :)

Cissi: Ja, visst vill man ha mer tid

Lillasyster: Det är aldrig försent att börja...korten har man ju alltid kvar... Det är inte så svårt..finns mkt att läsa på nätet.