06 februari, 2007

Glad och lite rörd.....





För inte så länge sen hjälpte jag en god vän att göra inbjudningskort till deras bröllop som ska bli i juni. Ett roligt uppdrag och lite stolt blev jag att de ville ha min hjälp...att de trodde att jag skulle kunna göra något som blev så bra att man kunde skicka ut det till folk.....
Kul också att ingen mer än vi visste om det förrän inbjudningarna skickades ut.


Så idag kommer denna vän med en present till mig..som tack för hjälpen med korten..... Och vad säger man...Tack givetvis...och blir så glad...och nästan lite generad faktiskt....

*Zelda är en affär med fina kläder :)


Så här ser inbjudningskorten jag gjorde ut.....är novis i kortbranchen..men så kul det var....








2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilket FINT inbjudningskort!!! Gjorde du alla? Det måste ju ha varit en himla jobb?

Vad roligt att du fick uppskattning för det du gjort :-)

fanny sa...

MEN vilka fina inbjudnignskort! Du är ju jätteduktig!! Jätteläckert!