05 februari, 2007

Kalashelg och 6 månaders besiktning...

Min LO jag gjorde när vi scrappade igår. Färgerna blev inte så bra när jag tog kort på den

I onsdags var det dags för Tildas 6 månaders kontroll på BVC. Hon blev godkänd med måtten 68 cm och 7820 gr. En pigg och glad tjej som charmade läkaren....



Helgen som varit blev det fullt upp med roligheter.

I fredags kom äntligen Bitte och Jimmy med barnen. Även om det verkade som en vattenläcka skulle ställa till det denna gång..men det ordnade sig så vi kunde ses.
Mat, fika och prat blev det.



I Lördags kom Jenny, Samir och Melina hit. Fick jag se Jennys tjocka mage *s*...där i ligger det en liten tjejkusin till tjejerna som beräknas ploppa ut i månadsskiftet mars/april.



Och så i går söndag så hade Tove sitt 5 års kalas. Hon fyllde ju 22 december, men vi har inte riktigt hunnit förrän nu. 4 av hennes kompisar kom..4 goa glada finklädda tjejer och dom hade jättekul. Emelie och Elin var festvärdar och servade med fika och lekar och avslutade det hela med en fiskedamm.....Dom var så duktiga och dom mindre tyckte det var roligt med stora tjejer.



Innan kalaset igår var vi i kyrkan för Tove skulle sjunga med mini och barnkören. Dom hade gjort en Pettson musical och minikören var mucklor.
Dom är så duktiga barnen...verkligen roligt att se och höra dom.



I går kväll kom Lollo och Marie hit och vi scrappade hela kvällen...och pratade en del kan man säga *s*...



Så summa summarum har det varit en fullbokad men rolig helg.....

4 kommentarer:

Cissi sa...

åh vad fint du gjort! jag scrappar ju också men det blir inte alls lika fint som ditt.
Vad kul med en liten kusin och födelsedagskalas och allt!

Millan sa...

Låter som en bra helg!

Och jag anar att lilltjejerna tyckte att det var sååå roligt med stora tjejer som hjälpte till med kalaset. :)

Unknown sa...

Superfint scrappat!! Jag blir grymt avundsjuk, jag skulle också vilja göra så fina alster :-)

Nina sa...

Cissi: Kul med fler som scrappar. Tror säkert ditt är minst lika fint...

Millan: Ja det var en bra helg och småtjejerna tyckte det var toppen med dom stora som lekte med dom

Lillasysteryster: Du får börja scrappa...behöver inte bli så dyrt..för det är sååå kul...