26 februari, 2007

Shopping helg


I lördags var jag i Eskilstuna. Hade Emelie och Elin med mig.
Först var vi på lekloppa i parken zoo. Hittade massor med fina kläder. Mest till Emelie och Tilda
och lite till Tove. Elin fick bara en kjol, men hon har en byrå som är så full med kläder att det knappt går att stänga lådorna :)
Tjejerna gick själva där och handlade lite Bratz, kulor och annat skoj.


Sen efter matpaus på Erikssons åkte vi till Tuna park. Rednex spelade där + en trio som sjöng schlagerlåtar. Det tyckte Emelie och Elin var jättekul.

Jag handlade jag en massa kläder till mig. Ett par byxor, en blus, två långärmade och två kortärmade toppar. Kul med lite nya kläder i gardroben.

Fredrik var hemma med Tove och Tilda. Det hade gått jättebra men mammagrisen Tillan. Skönt att veta.
Det var så skönt att bara ha stora tjejerna med sig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej!

Det var väldigt kul att träffas idag, så länge sen sist. Och lite extra krydda med scrappingen. :-)

Busmamman sa...

Låter som en toppendag :)
Alltid skönt med nya kläder!

Unknown sa...

Vilken lyx att få shoppa till sig själv! Det är du värd!

Nina sa...

Visst är det lyx att handla till sig själv. annars tycker jag alltid att man lyckas handla till barnen istället :)

Alex sa...

Ser verkligen ut som en trevlig dag. Att komma iväg mer eller mindre själv dessutom.

Cissi sa...

vad kul med lite nytt till dig själv! en trio som sjunger schlagerlåtar låter som något för mig ;)