01 februari, 2009

Så trött

Alltså...hur trött kan man bli? Jag har drabbats av nån irriterande trötthet. Kroppen känns som bly och jag orkar inte ta mig för nånting.
Jag har varit trött hela veckan men i dag är det ännu värre, trots att jag varit ledig i helgen och lagt mig skapligt på kvällarna.
Idag på eftermiddan slängde jag ihop en lasange och in i ugnen. Diskade undan och sen la jag mig på soffan och kom inte upp förrän F hade dukat och maten stod framme.
Efter maten vek jag tvätt och hängde nytt och det kändes som jag skulle svimma.
Det känns inte bra för det är verkligen inte likt mig att vara såhär...

Men i morgon är det måndag och en sex dagars arbetsvecka väntar (men fyra dagar så jobbar jag bara sex timmar) så det är bara att bita ihop och hoppas att det går över och lite av energin kommer tillbaka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy det lät jobbigt...hoppas verkligen energin återvänder annars så blir jag också orolig för dig!
Kan du vara på väg att bli förkyld eller nåt?
Kram Åsa