10 februari, 2009

Skrivkramp

Känner att bloggen står på tomgång och jag har skrivkramp. Eller så har jag bara ett så tråkigt liv så jag inte har något att skriva om :)
Jobbar, pluggar, gör läxor med barnen, lagar mat, surfar, ser tv och tvättar....det är mitt liv just nu. Inte så jag klagar men det känns ju inte så spännande att skriva om varje dag.

Men jag ska försöka skriva om det är så att det händer nåt annorlunda.
Jo, förresten, på lördag ska F och jag ha barnvakt för tredje gången på 2.5 år. Bio och middag är det tänkt. Jag hoppas bara att barnen är friska. Tillan hostar massor så vi får väl se om det blir alla hjärtansdag middag på restaurang eller hemma med sjuka barn

3 kommentarer:

Lollo sa...

Håller tummarna för friska barn!!

KRAM

Anonym sa...

Åh, jag håller mina tummar för att ni får en barnfri afton! Vi funderar på att fixa barnvakt till denna kväll, vi tänker att det är färre personer ute och äter fredag den 13:e än på Alla hjärtans dag ;).

Anonym sa...

Du har nog inte tråkigt liv, du har nog bara lite mycket att göra.

Hoppas ni får en bra dag på lördag och barnen håller sig friska så ni kommer i väg.

Ha en bra helg.

kram