03 januari, 2007

Nytt år

2007 är det alltså nu...men var tog 2006 vägen...Tycker inte det var länge sen som det var nyår och jag var gravid. Men det var det bara jag och Fredrik som visste då.

Nyårsafton tillbringade vi hos goda vänner. Fick god mat, åt en massa godis och hade en väldigt trevlig kväll.
Sköt lite raketer...barnen ville inte vara med ute för det smällde och var läskigt.....Men vi vuxna hade roligt iaf....*s*

Tildas smakportioner som vi började med funkar inte så bra. Potatis gillar hon inte...majspure gick bra i några dagar....hon fick nog i sig nästan en tesked varje gång. Gröt gick inte alls och nu går inte majs heller...suck.
Förtillfället har vi lagt ner försöken för hon är så förkyld lillskruttan.

Stackas Tilda. Hon är så förkyld. Hostar och snorar och är så hes så hon kan inte skrika stackarn. Hon låter så ynklig.... Inte äter hon ordentligt heller...Men lite får vi i henne åtminstonde.
Nu på eftermiddan verkar det lite bättre. Hon är piggare och sitter i gåstolen och leker.

Tilda har fått en ny hobby...att sitta i mammas knä vid datorn och trycka på knapparna....jättkul tycker hon...men inte jag...*s*...

Ush, vad är det dom stoppar i mig ( majs-potatis puré bara...)



Kolla, jag kan också skriva ju....

Visst är jag duktig....?

Inga kommentarer: