12 januari, 2007

Liten enkät

Hittade en liten enkät hos Lotta

Vilken svordom använder du mest? -Fan, tror jag
Äger du en iPod?-Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? -6,20 sätter larmet på mobilen igång att spela Mad World...sen snoozar jag 10 el 20 min innan det är dags att gå upp och väcka barnen. Om vi inte redan är uppe då förstås...
Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute? -Nej, äger inga såna, men har ett par andra slip in som jag har när det är varmt.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? -Ja.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? -Saker till huset.
Har någon någonsin kallat dig lat? - jag själv, säkert andra också *s*
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? -Nej.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Ja..faktiskt
Vad åt du till middag? -Ingen middag än, men igår åt vi fullkornspasta och köttfärssås.
Använder du huvtröjor? -Ja, ofta och gärna.
Kan du vissla? -Ja, men inte busvissla
Finaste Svenska dialekten? -Svårt....men gillar göteborska
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? -Berg och dalbana.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? -Ja, det antar jag......
Vilken film kan du alla replikerna till? -Beck Enslingen bla.
När flög du senast? -Det var -96.
Pratar du några andra språk? -Dålig engelska
Försöker du alltid lära dig nya saker? -Ja.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? -Har två tatueringar.....känns som det räcker
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - Vet inte....beror på vad man gör
Vad har du med dig in på bion? -Lte godis
Gillar du att flyga flygplan? -Nja...inte så värst.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? -Ärlighet.
Gillar du din boendesituation? -Nja..gillar vårt hus men det är alldeles för litet
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? -3 till 4 ung men inte under för lång period....Gäller det bara nån dag så behövs det ännu mindre
Äter du frukost dagligen? -Ja försöker iaf men är ingen frukostmänniska.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? -Nja...det händer men inte så farligt nu när jag inte jobbar
Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? -Nej
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? -Ibland.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? -Nja...ibland
Tror du på liv på andra planeter? -Svårt...tror inte på gröna marsgubbar och rymdskepp iaf
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? -Blev lite sur på barnen i morse när dom tramsade vid frukostbordet.
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta? -Motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn? -Jadu.....??.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? -Inget speciellt....biter ihop och står ut.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? -Ville det innan barnen kom..men nu vet jag inte
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? -Ingen aning..men om ni som känner mig kommer på något så kan ni ju säga till ;)
Tycker du om att krama folk? -Ja....Fredrik och barnen iaf.....har lite svårt för "närkontakt" med folk jag inte känner... Vad skulle du helst inte göra hos ett förhållande, kyssas eller kramas? -Ehhhh kyssas isf... kramas är ju mysigt...
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? -Säga ett vänligt nej....
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? -Ingen som jag vet
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? -Ibland...beror på vem och när....
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? -Nej, varför skulle jag det?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? -Ingen aning.

Inga kommentarer: