16 januari, 2007

Solsken




Härligt med lite ljus..men varför ska det blåsa så mycket...*sur*... Vill ju ut och gå utan att blåsa bort...

Igår hade vi scrapträff. 8 st blev vi. Känns så bra att det är fler som fastnat i scrapträsket... Jag började ju för ungefär 1,5 år sen, men då var det bara jag som höll på av dom som jag umgås med. Sen ville Emelie (dotter) prova och fick saker när hon fyllde i augusti. I höstas blev Marie sugen och satte igång....och sen har det spridit sig...Jättekul....

Marie och jag hade beställt papper som kom igår. 150 möstrade som vi satt och delade upp och sen 50 cardstock var....+ en massa brads och öljetter och annat kul. Så nu har jag så jag klarar mig ett tag. Har ju dessutom lånat en sekretär som jag kan ha alla mina pysselsaker i och även sitta vid och jobba.




2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag är också grymt sugen på att börja scrappa men jag har ärligt talat inte råd... Det känns ju som värsta projektet med DYRA saker. Men jag är grymt avundsjuk på alla andra som gör så fina grejer!

Ja, jag undrar också varför det ska blåsa så hemskt... Det är ingen idé att gå ut även om solen skiner.

Nina sa...

Lillasyster: Ja, det är så kul att scrappa. Det kostar en del men nu när det börjar bli så populärt finns det billigare och billigare saker på fler ställen. Panduro och Claes Olson tex....