27 december, 2006

Samlat svammel

Ja...tiden räcker inte till.....
Men nu är iaf julen över. Julafton hemma hos mina föräldrar. Trevligt, god mat och mycket paket. Precis som det ska vara. Fick pengar av min älskade F med kommentaren: "Du säger ju alltid att du inte har ngt att sätta på dig, nu kan du åka och handla något du vill ha".
Så på annandan blev det en tur till Eskilstuna och mellandagsrean...eller hur dom nu kan kalla det rea. Inte är det mkt kläder som är på rea inte. Men jag hittade ett par jeans (på rea) och en tröja(till fullpris) iaf...och fick pengar kvar så jag kan handla senare.
Köpte kläder till Tillan för pengarna hon fick av gudmor i julklapp.

På julafton fick Tillan sin första smakis. Potatis mosad med mjölk och smör. Va väl sådär tyckte hon. Sen har hon fått majspure två gånger och hon får nog nästan i sig en tesked, men det tar tid. Däremot att dricka vatten i nappflaskan, det gillar hon busungen.

Idag har vi varit på BVC och vägt, mätt och fått spruta. 7500...nånting...65cm och ett halvt skrik när sprutan kom..... 5 månader gammal.



Sötaste tomtegumman den här julen...


Gapar stort.....men spottar ut igen....kan jag inte få något godare än potatis

Fick prova smörgåsrån....mums...det va ju mycket godare...

Inga kommentarer: