22 maj, 2008

Äntligen

Nu börjar det bli hopp om livet igen. Min envisa hosta som vägrat att ge med sig och mitt allmäntillstånd som varit ur funktion och min hemska ihållande huvudvärk är på väg att ge sig, äntligen.

Nu orkar jag gå mer än 15 meter, orkade laga hemgjorda hamburgare igår med egen bakat hamburgebröd till. Jag orkade också följa med tjejerna till fotbollsträningen igår...äntligen.

Jag har inte ens kräks upp frukosten på några dagar...

Nu finns hopp om livet och dessutom skiner solen idag.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Men har du varit sååå dålig? Stackars dig!!!

Välkommen tillbaka! ;)

Anonym sa...

Härligt att det är på uppåtgång!

Anonym sa...

Hoppas det fortsätter i samma takt så du blir helt återställd utan någon huvudvärk alls.

Oj va duktig du är som gör eget bröd till hamburgaren.

mera sol till dig :)