15 maj, 2008

Rolig postdag

Idag när posten kom var det en sån där dag då jag blev glad när jag hämtade in den. Det var inte bara räkningar och reklam utan även det här

Tidningen Mama. När jag fyllde fick jag en prenumeration av Jenny
och idag kom den första.
Tack



Sen kom mina nya hÄngla stämplar som jag beställde redan i februari. Det är paket som skickas ut några gånger per år. Dom är helt ljuvliga och nu ska här monteras, stämplas och målas....efter helgen för jag hinner inte innan.....




Sen har jag suttit och gjort lite kort sista dagarna. På lördag är det bakluckeloppis och jag tänkte försöka sälja kort och en del barnkläder, leksaker och annat.
På lördag ska vi även på 30 års fest och jag har gjort ett kort till han som fyller också.
Ska lägga ut bilder på korten senare.
Om inte annat så kommer dom att komma in på mitt pysselfotoalbum. Länk ligger här bredvid.
Nu ska jag kika lite i nya Mamma......

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med lite annat än räknigar ja!

Lycka till med loppisen på lördag. Vi ska också på loppis på lördag, på mitt jobb men det blir nog bara köpa för vår del. Om vi hittar något skoj alltså =)

Kram

Anonym sa...

Kul med ett glossigt magasin! Men ibland blir jag irriterad på mama för att allt är så flott!

Anonym sa...

Åh, man kanske skulle börja prenumerera på Mama igen, för det är ju faktiskt mycket trevligare med en tidning än räkningar!