07 maj, 2008

På banan

Japp, nu är jag tillbaka. Dagtid iaf. Hostan på nätterna ska vi inte tala om...hua..
Men jag har jobbat igen och känner att orken är tillbaka.
Det är ju hostan bara som är kvar, även dagtid och ställer till det. Men den ska väl också försvinna snart hoppas jag.

I morgon är det självskydds utbildning så vi får se hur mör jag är efter det. Återkommer med rapport. (och blåmärkesräkning;))

Emelie har andra seriematchen i morn, hemma. Håll tummarna att det går bra för dom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppar verkligen att du snart är på topp igen, nu när det är sommar ute och allt!

Anonym sa...

Skönt att du är på väg tillbaka igen.
Har du ingen bra hostmedicin hemma som hjälper dig?
Eller om ungarna har någon medcin du kan ta.
Själv har jag alltid cocillana hemma :) den är toppen.

Lotta sa...

Gud så skönt! Du kan ju inte ligga och vara sjuk nu när sommaren är här. :)

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre =)

Det där med självskyddutbildning lät intressant, blev det några blåmärken eller hur blev det? *ler*