02 maj, 2007

Utlånas


Liten söt terrorist på 8,5 kg utlånas på obestämd tid. Sover hela nätterna och äter det mesta. Gärna sand och småsaker.
Gillar att dricka kaninvatten ur smådjursflaska, älskar dukar och placerar dom helst på golvet.
Nypas bitas och rivas är annars en favoritsysselsättning. Dra ner kaffemuggar så dom åker i golvet och går sönder är också något hon provat.
Charmig och gosig utåt men tittar man noga så ser man ligistfasoner och terroristtendenserna lysa igenom.
Utlånas eller bytes mot tam katt.....

6 kommentarer:

Disanisa sa...

Så du byter inte mot en lika söt terrorist, fast på 10 kg? Näe...då får det vara. 2 terrorister i samma viktklass pallar jag inte med....;)

Anonym sa...

Jag har tyvärr ingen tam katt men en söt och snäll pojke, utan ligistfasoner *önskar*,på 11 månader har jag att erbjuda :-) men det kanske inte var vad du tänkt dig?

Pernillas blogg sa...

1 styck terrier var det här... fast då får du nog räkna med en man oxå då denna findus är hans gulle! :D Å så mej och Oskar eftersom vi gillar pappan så mycket... Hmm, Mini då? Asch inte knusslig, hon ingår med resten av familjen Karlsson!

När ska vi komma???

Lotta sa...

Nähä du, det där tror jag inte på ett ögonblick. Du skulle inte kunna vara utan gullepluttan i mer än 10 minuter.
Men jag skickar hem Alice till er en natt bara för att du ska inse vilken tur du har som får sova på nätterna.

Nina sa...

Lotta: Ja, så sant..skulle nog inte klara mig utan lilla T så värst länge ;) Men jag vet hur det är med barn som inte sover..har haft tre stycken....:(

Pernilla: Ni är så välkomna allihop när ni vill :D

Lerica och Grodan: Kanske vore kul med en pojke också..har jag aldrig provat *s*....

Busmamman sa...

Gud så söt hon är, jag tar henne :D